Pipa

2009. január 10., szombat

Szijjasztok!




:)


Orsi nagyon beszédes kedvében volt,amint nézem:)


Megpróbáltam megcsinálni azt, hogy kívülről is lehessen a blogba írni-de sajnos csak oda jutottam, hogy ezt nem engedi a blogger..Úgyhogy:Nagyon szívesen várunk bármilyen verset,zenét,megjegyzést,képet..Egyszóval bármit!A blogba...Remélem,nem talál süket fülekre e kérésem.=) Az emailomra lehet küldeni (dudaslivia@gmail.com)


Megnéztem Lau blogját.( Rendszeres olvasó,onnan el lehet jutni a blogjához) Az utóbbi bejegyzése igencsak összevág az én ízlésemmel.:)


És köszi Meli a megjegyzést, (előzőhöz) jól esett.:)


Most újból eszembe jutott, hogy olyan régen írtam már ki idézeteket, értelmes sztorikat, ezért ezt be szeretném pótolni. lásd: http://tevi-lisa.blogspot.com/2008/11/emlegetett-idzeteksztorik.html


A mai napom nem olyan pörgős,tehát van kényelmesen időm mindenre-vagyis ez hülyeség, mert nincs,mert tanulni kéne..De holnap lesz sztem belőle, mert lesz este ifi..


Nagyon édes Barnus:) Olyan kis aranyos..Jó az a kép!


Eszembejutott hogy rakok már fel én is a drágáimról (unokaöcsi-hugi) képet.

Nincsenek megjegyzések: