Pipa

2009. január 6., kedd

Na hát itt vagyok..

Sziasztok!
Igen,drága Tevi,feljöttem.
Talán elfelejtette,hogy én milyen elfoglalt voltam, és nem állt módomban ilyen "hiábavaló elfoglaltságokra.Szavamra,néha elgondolkodom,hogy egy nap vajon miért nem 34 óra..A tejföl miért olyan fehér, és a lift-et miért éppen lift" szóval nevezzük? Ilyesfajta dolgok mindig gondolkodásra késztetnek.
A blog mégújabbnál is újabb dizájna nyerőbb,mint a lankás,bárányfelhős, képzelj oda egy szép tájképet stílusú.De tulajdonképpen a volt dizájn viszont sokkal jobban ösztönöz a gondolkodásra.Habár ezt ki tudja.
Most olyan kedvem van így beszélni.Lehet,hogy megártott a sok régistílusú regény, vagy a koronás könyv,a Büszkeség és Balítélet,de az biztos,hogy kedvem lelem eme szórakozásban-ahogy egy ismerősöm fogalmazna.
Talán a mai napom nem is ér annyit,hogy túlságosan kielemezzem,hiszen ha kiemelek pár szót,talán teljesen pontos festői kép birtokában lehetünk. Fáradt,beteg lettem,kicsit uncsi,rácsodálkozós,szorgalomra ösztönző(matematika tudáshiány)"futássssss az iskola elől" :),a buszt elértem...and so on..
Az a kép rólad Tevi nagyon bájos,Zoli nagyon megérezte,mikor fog a mimikád éppen mosolygásra húzódni.:)
Kicsit fárasztó lehetek.De azt hiszem, az ez után a 20 oldalas tömör matematikaolvasmányom után jobb,hogy nem leszek netnél,félő,hogy írnék,és bizony felvetne az intelligenciámról pár kérdést a megnyilvánulásom és mondatösszetételem hiányosságait illetően-ahogy mondaná a magyartanárom,és ahogy mondom én:)
Tényleg Tevi, a Musicalról lesz videó? A klari tanáromnak is említettem a dolgot,azt hiszem,hogy ő örülne neki.:)
Képzeld,megyek klarinétversenyre..Nagyon komoly..Csak még igazából azzal nem vagyok tisztában,hogyan is fogok elkészülni,de sebaj.Fő az önbizalom,és reménység a jövőt illetően.
Azt hiszem,lassan mennem is kell.Ez a félév betesz egy jópár dolgozatot.Viszont Tevi,neked még nehezebb dolgod van:a nyelvvizsgára felkészülés nem lehet semmi. De ha túl vagy rajta,hihi,az de jóó lesz:) És jajj,Tóalmás...Na az sem lesz -ha minden rendben megy- egy rossz dolog..Addigra én is megerősödöm angolból...vagyis reménykedem..:)
A hétvégém kedden totál telített..Szép,mondhatom,lassan felkeresek egy titkárnőt.:) De azt hiszem Tevi te már hallhattad a hangját.Mondjuk az egyik osztálytársamat úgy átejtettem,hogy tényleg azt hitte,hogy felhívta a ING-t.Mik vannak! .')

Nincsenek megjegyzések: