Pipa

2009. január 27., kedd

- Na, megint itt vagyok!

Nu most itt vagyok a könyvtárban..Mivel hogy otthon már nethez nem tudok jutni, és még az időmbe ma ez belefér a síszünet miatt.
Most voltam az előző sulimban (Szent Erzsébet)..Nagyon furcsa volt..Az biztos, hogy nagyon szerettem/tem azt a sulit, a tanárok nagyon rendesek..Tényleg azért igaz az, hogy fontos,mit hoz a diák az előző iskolájából...
(Ráadásul az egyik tanárom a Szegedi Baptista Gyülekezetbe jár, és mivel én szegény leányka teljesen tudatlan vagyok a Szebint illetően...Kihasználom e lehetőséget..Egyébként csak annyit tudok a Szebinről, hogy mikor lesz,és már finító van a jelentkezésnek.De nem baj, mert bejutok protekcióval.)
Most már tényleg totális káosz van otthon..Nem túl kényelmes a radiátor mellett aludni, mit ne mondjak, (mert nekimegyek,és hangos)..de szép lesz..Megéri.')
Ma még nekiesek a klarinét daraboknak, mivel holnap vizsga,és elég rosszul állok..Meg újból lebetegedtem,ugyan az, ami október óta..A dokim a koliánder magot és a csipkebogyó rágogatását javasolja..Jó,jó,de hát azért...
Ma valszeg még angolozok,meg tanulok vmit holnapra..Kb ez a program, ez úgyis változik a festés miatt,de sebaj...
Pár szöveg +vicc:

Törvényszerű, hogy a kis Einstein megbukjon fizikából.
Csupán akarni kell hogy sikerüljön, hogy ne sikerüljön.
Dekoráció az, amit gondolkodás nélkül vennél meg a kirakatból.

Egy rendőrvicc:A rendőrhöz odamegy Budapesten egy járókelő, és így szól:
- Mondja már meg, biztos úr, Budán vagyok vagy Pesten?
- Hogy lehet ilyen hülyét kérdezni?
- Mit tegyek, ha csak maga van itt.

Egy skótvicc:A skót már tizenöt éve hordja ugyanazt a kalapot. Hosszú töprengés után rászánja magát, hogy vesz egy újat. Bemegy a kalapszalonba és így szól:- Na, megint itt vagyok!

Egy vicc a katonák életéből:
Sorozáson:- Mondja a nevét, kérem!
- Céjna Géza - mondja halkan és szerényen a kérdezett.
- Mondja mérgesebben! - kiált rá a sorozó parancsnok.
- Céjna Géza, ilgum bulgum!

Nincsenek megjegyzések: