Pipa

2009. január 25., vasárnap

Vers,.zene,.

Egy vers, kicsit összecsúszva..
Mosoly
Egyszer, nagyon-nagyon régen,amikor az Isten egy pillantásra megálmodta a világot,igen,
pont abban a pillanatban Rád is gondolt.És elmosolyodott.Örült neked.
Az Isten, már akkor hallotta az összes gyermekkori gügyögésedet;látta az első bizonytalan lépéseidet a fűben,és az első "a" betűt amit belerajzoltál az elemista füzet csíkjaiba.Isten tovább mosolygott,és szívesen nézett téged.
Ő már akkor előre láttaa durcás sértődéseidet,a toporzékolós kiabálásodat,a barátaid melletti kiállásodat,az első szerelmes pillantásodat...Minden percedet előre látta, hallotta, érezte és értette.És minden perced szépségéért előre lelkesedett.Az Isten jól megfigyelt téged.Megnézte a kezed, a vállad és a lábaidat.Megnézte hátad ívét, gerinced vonalát,csigolyáid alakját és erejét.Ebben az ősrégi teremtő pillanatban,őszinte szeretetből teremtett nekedegy pont a hátadhoz illő,keresztet.Amilyet senki másnak nem adott.
Rád nézett az Isten,és tetszettél neki a kereszteddel.Örömmel látta,hogy mindaz amit alkotott jó.
Búcsúzóul, amikor még egy röpke mosoly erejéig visszapillantott rád,megerősítette a lábadat, hogy könnyebben vidd a kereszted.Arra gondolt, hogy ha majd eljön az idő és világra jössz,akkor szívesen segít majd Neked, ha kéred.Mert ez alatt a teremtő pillanat alatt még jobban megszeretett a kereszteddel együtt.

Jó zenék, nézzétek, halgassátok meg őket.')
http://www.youtube.com/watch?v=9kP8IRXBymE
http://www.youtube.com/watch?v=7jxvPK8KJm8
http://www.youtube.com/watch?v=R0hGEHC4t1U
http://www.youtube.com/watch?v=biIkrl0E69Q

5 megjegyzés:

pompom írta...

Ez a vers, ez olyan...szentimentális.:-)
Honnan van?
A zenéket meg már ismertem kivéve a másodikat.
Ezek nekem is tetszenek.:)

DuLittle írta...

Szentimentális? Túl érzelgősnek találod drágám?:) Úgy küldték tovább..Nekem tetszik..De tudom,hogy neked is,csak becsömörlöttél..Én nem,és remélem mások sem még.Addig jó.:)

Berta írta...

Szerintem jó a vers. Pedig ami tényleg "olyan szentimentális" az általában nem szokott tetszeni. Azért van benne valami, de nekem tetszik.

DuLittle írta...

Most,újból átgondolva talán tényleg egy kissé szentimentális.Ki akartam javítani a megjegyzésemet,de mivel válaszoltál rá Berta,ezért így oldom meg:)

pompom írta...

Hogy én "becsömörlöttem"?!
A legkevésbé sem.
A verset tényleg túl érzelgősnek találtam, de vannak benne jó részek.
Vannak olyanok, akik ilyeneket raknak mindenhova, ennyi még nem árt. :-)