Pipa

2009. január 1., csütörtök

Az én szilveszterem

Jó volt ez a Szilveszter tegnap és ma, kicsit fáradt vagyok, de megpróbálom felidézni az eseményeket...
Szóval én a békési gyülekezetben töltöttem a 2008-as év utolsó emlékezetes napját.
És a 2009-es év 1. emlékezetes napját.

Az Istentisztelet után zajlott a szeretetvendégség, ami nálunk azt jelenti, hogy mindenki hoz valami finomat a közösbe, azt kirakják a kedves éééés szolgálatkész egyének több hosszú asztalra (mivel a gyülekezetünk kb 350 tagot számlál, ebből most kb 150-200-an voltunk, ami még így is sok...), és miután elfogyasztjuk a földi javaktól roskadozó asztalok által felkínált széles választékot, beszédbe elegyedünk a mellettünk, mögöttünk, alattunk, előttünk állókkal.

Ezek után befáradtunk a nagyterembe, és megnéztünk egy félórás video-t, az év legemlékezetesebb, legfontosabb, legviccesebb, legmeghatóbb, legaranyosabb, legjobb eseményeiről.
Nagyon sokat nevettünk, jó volt látni, hogy mennyi minden történt ebben az évben velünk.

A video végeztével különféle fakultatív programokból válogathattunk( pl:filmnézés, vetélkedő, csocsóbajnokság, stb), én személy szerint a vetélkedőt választottam, és harmadikok lettünk!!!
Fél 12-kor kezdődött az imaóra, amit Béla bácsi és apa tartott.
Nekem az maradt meg, hogy Istenre kell bíznom a 2009-es évet, mert Ő az, aki fontosnak tart, határozott, mindent tud, engem a legjobban ismer, nem csapna be sosem, és sokkal jobban elintézi a dolgokat mint én. Örülök, hogy Istent egyre jobban megismerhetem.

Az imaórának fél 1 kor volt vége, utána jött a szilveszter az IFIVEL!!!
Most az volt a program, hogy létrehoztunk 9 csapatot, mindenki kapott egy lapot, mindegyiken ugyanaz a párbeszéd szerepelt, amit külömböző stílusban kellett előadni. (Volt krimi, vígjáték, dráma, akciófilm,opera, romantikus, szappanopera, sci-fi)

Mondanom sem kell, hogy az operát húztuk...

Hát igen, érdekes volt, egy másik lánnyal beénekeltük valahogy opera stílusban a párbeszédet, a többiek meg eljátszották.
Menő volt!

Ezután hajnali 4-kor volt karaoki, amit valami miatt kihagytam...:-)
Mi pedig páran felmentünk az ifiterembe, és megnéztük az "Elvitte a víz" c. animációs vígjátékot.
Vicces volt, de már kezdett kihagyni az agyam...
Szóval aztán Laurával (nővérem), hazamentünk 6-kor, és elmondhatjuk, hogy nagyon jó és emlékezetes volt az idei szilveszter is.
:-)

Hát így telt az én szilveszterem itt Békésen.







Nincsenek megjegyzések: