Pipa

2009. január 2., péntek

Szilveszter

Sziasztok!
No,én is eljutottam netig.Nem mintha tegnap ne tudtam volna,vagy tegnapelött (bár asszem este nem volt net).
Ugye idén külön töltöttem Tevivel a szilvesztert,tehát én nem Békésen voltam.Ha magáról a szilveszterről beszélek akkor már az Óévbúcsúztatónál is kezdhetném (A zenekarral volt Szentesen),de azt hiszem,ettől most megkíméllek titeket,így is lesz mit olvasni:)
Szóval kezdem 31-edike 5-órától.A gyüliben voltam.Ott egy énekléssel kezdődött,ami háromnegyedóráig tartott.Utánna jött egy igehirdetés,Úrvacsora.Meg az éneklések(egy másik lányzó is énekelt külön),Aztán vacsi,ami gyakorlatilag egy ebéddel fölér.(Nállunk is ez úgy történik,hogy mindenki behoz kaját,sütit-csak mi le is ülünk) A kajálás elött meg klarinétoztam(a szeretet nem fogy el..) Aztán kezdődtek a kézművesek.Hát nagyon szupik voltak,én is csináltam .') Aztán volt két fergetegesen jó játék,amiben a felnőttek is benne voltak.Az első az olyan volt,hogy kiválogattak 8 személyt,és egy "kocsit ábrázoltunk ki"(volt egy király-királynő,két ló,kerekek,kocsis-aki én voltam)és mellé Sanyi felolvasott eegy sztorit,ha meghallottuk a nevünket,akkor fel kellett pattanni,ha ezt nem tetted,akkor minden rontáskor egy pohár vízet kellett inni.Talán kár is megjegyeznem,volt aki degeszre itta magát vízzel.Én voltam a kocsis,és akaratlanul is természetesen az egyik legtöbbször kellett pattognom:)De nagyon jó volt a játék.A másik a klasszikus körben ülünk,és ha megáll a zene,akinél van az ajándék,leszed egy réteget az ajándékról.Azé az ajándék,akinél az összes csom.papír már nincs az említett tárgyon. A játékokat követte az igehúzás.Aztán megint sütizés,beszélgetés,kézműves.És nem sokkal fél 9 után mi eljöttünk(Szilvi,Anya,én) mert mi még itthon is akartunk Szilvivel lenni.(A gyüliben még filmnézés,összegzés,beszélgetés-volt azt hiszem a program)Itthon nagyon sok mindent csináltunk..Megfodrászoltuk a másikat,aztán szaladtunk Tüzire..Megnéztünk 2 filmet,mind a kettő sírós,de nem tudtuk(Pl. Az eskü-de egyébként rettentő jó film).Aztán beszélgettünk,ilyesmi.Negyed8,fél8 fele pedig fekvés.
Azt hiszem elég jól összefoglaltam.Nagyon jól éreztem magam.:) És mostanra pedig 2009 van.Kell ilyen egyszer az évben,amikor ilyeneket csinál az ember,ellent mond az alvási,és más szabályokkal.:)

Nincsenek megjegyzések: