Pipa

2009. január 3., szombat

Vélemény, és jó tanácsok:)

Hmm... ami az új arculatot illeti, ... kicsit olyan szellős...fehér...haloványka, de ha neked tetszik, akkor hát beújítunk! :)
Akkor neked is jó kis szilvesztered volt. Örülök neki:)
A képek pedig csodálatosak!!!!
:)

Hát akkor gyerekek, elmúlt a karácsony, szilveszter, 2008, és kezdődik az új év, az élet nem áll meg, tanuljatok, művelődjetek, játszatok sokat, bővítsétek szellemi tárházatokat új érdekes dolgokkal, örüljetek a sulinak mert többek közt ezt ott is bővíthetitek, menjetek ki a természet lágy ölére futkározni, felfedezni varázslatos világunkat, és ne üljetek a gép előtt mindig, nem is értem hogy képesek egyesek blogot írni, mikor a friss levegő hívogat...
Ja én már voltam kint az előbb, tiszta jó volt. Úgyhogy indulás kifelé, Békés megyében szép idő van.
Szerintem Szentesen is Livi, úgyhogy fogadjátok meg jó tanácsaimat, éljetek boldogan!!!

:-)

ui: Majdnem elfelejtettem, hogy mivel apa beszerelte nekünk a régi gépet, azon csak angol billentyűzet van, tehát néhány bejegyzésem ékezetmentes lesz, de maximum majd akkor képet rakok be, vagy nem tudom:-)

1 megjegyzés:

LisTib írta...

Az utóirathoz annyi megjegyzésem van, hogy bár beszereltem, de mégsem működik...
Úgyhogy angol, nem-angol, mindegy, szerintem meglesznek azok az ékezetek, mert a csemeték kezdenek visszaszállingózni a régi gépre (ami ugye Apáé!!!).
Egy gond van: a gépet áttelepítettem a fiúszobából a hálóba.
Ezúttal kissé nehézkesebb lesz a dolog. De nem lehetetlen. Szerintem a blog van annyira fenomenális (igen, még egy dicséret), hogy lehet próbálkozni. O: ha a válasz NEM, azt is vedd dicséretnek!