Pipa

2009. január 19., hétfő

Csak az angol :,(

Látom Livi nem nagyon jut géphez, úgyhogy megint én jövök.
Ma és holnap nem megyek suliba, mert beteg vagyok.
Hát igen, ez jó is meg rossz is...:-)
Mindenesetre így legalább tudtam tanulni délelőtt a nyelvvizsgára.

Éppen az "Illness"(Betegség) téma volt soron, szerintem az egyik legnehezebb téma.
Erről csak annyit, hogy már 3 napja ez van soron, pedig úgy kéne, hogy 1 napra 1 téma...
Legalábbis én így terveztem:-)
Tehát ma délelőtt különleges dolgokat tanultam meg angolul, mint például a szívkoszorúérszűkülés problémája, és következménye, a klónozás előnyei és hátrányai, az eutanázia előnye és hátránya, stb.

Tőlem valószínűleg ezeket fogják kérdezni a nyelvvizsgán...
Azért tanultam mást is:]

És szombaton lesz a magnóhallgatás, népszerűbb nevén "listening".
Egy szűk 7 múlva pénteken pedig a szóbeli nyelvvizsga.

Ajjaj...

Nincsenek megjegyzések: