Pipa

2009. január 21., szerda

A bejegyzés.

Elolvastam a viccet...no comment.
Én is hamarabb szoktam kelni, ma is, de hát akkor így jött össze..
A mai nap nagyon lassan telt el...De eltelt:) És 2 nap múlva már pénteket is írunk... Utána egy sí szünet..
Aztán ECDL az azt követő héten.. mondjuk az nem gáz..
A klarinét vizsga sokkalta inkább.
Az a könyv amit olvasol biztos nagyon érdekes:) Könyvtárból szedted?
Képzeld, most értem a matekot.. Szöveges feladatok.. Csúcs! Maradjon is így:) A matek és az időjárás közt nem találok átvezető témát:) :
Hiányzik a hó 2009-ből. Legalábbis nekem. Emlékszem, hogy tavaly pl. A barátnőmre és rám szakadt a nagy monstrum iskolámról az összes hó (a tetőről)..Amikor hallottam vmi neszt, felnéztem, és ijedten nyugtáztam, hogy minden felénk tart.. De az biztos, hogy utána az egész hazafele vezető utat Annával végig röhögtük.. És mindenki ezt emlegette még 2 napig, ugyanis a többiek azt hitték, hogy ott üt agyon a guta..
Azt hiszem mára ennyi.. Lehetne már április v május mit ne mondjak!:)

Nincsenek megjegyzések: