Pipa

2009. január 17., szombat

Nahát!:)

Sziasztok!
Hujj,régen írtam már..Tudom..
Orsi,megpróbálom:) Közben most látom,hogy megnőtt a rendszeres olvasók száma.Ez egyébként jó érzés,egyfajta visszajelzés,hogy nem csak magunk között firkálunk.
Orsi..Örülök,hogy felétek esett az eső..Felénk is, sőőt, tegnap még hav:) is.Csak az a nagy baj,hogy nekem nincs esernyőm!:) Vagyis van,egy kicsi macis, néha még nővérem is elhordja.Én már cikinek érzem..Bár sztem jót röhögnének rajtam a gimiben,mit ne mondjak:)
Hogy hogyan is telt az eddigi pár nap(pal)om?
Elösször is:1. Tanulással..Fogalmazással..
2.: Pihenéssel. Itthon voltam szerdáig.Csodás volt, és alig kell pótoljak is,mert majdnem mindig dogákat írtak:) Ó-Ó de sajnálom hogy pont most betegedtem le..Sok gyerek a félévi rázós utolsó hetében méregtelenít.Nos,én pihentem.Szép.
3. Nagyon úgy fest a dolog, hogy nagyszabású fessük-ki-az-egész-házat-ha-már-elkezdtünk-egy-helyiséget akció folyik itthon.Argó: A festő mindennapi vendég,a konyhában nem lehet elférni, a szobámban épp hogy meg tudok fordulni, és nem is beszélve arról, hogy nyilván hétfőtől meg kezdődik az a szoba.Attól rettegek igazán, mivel Orsival annyi dísztárgyat felhalmoztunk egymásnak, hogy lesz mit leszedni a falról,innen-onnan.:)
Úgyhogy tengetem kis életem.Tegnap egész estés zenekar a szokott formában..Két hét múlva klarinét vizsga-bizony,bizony, kénytelenek is kivenni a suliból az utcsó 4 óráról, mivel sajnos Hódmezővásárhelyről nem olyan könnyű dolog ide vissza evickélni 2-re Szentesre.(A buszon már nem is kell kapaszkodjak,megtartanak a hátam mögöttiek)
Talán nagyon elnagyzolva ennyi.. Egyébként James Eliott élettörténetét kiolvastam,(Mindenható árnyékában) most (a Győztesen a gyöngykapun át) A kecsuáknál és aukáknál folytatott missziói útjáról van benne szó.Nagyon jó, izgalmas,mindenkinek ajánlani tudom:)
Akkor ásztálá visztá!:)

Nincsenek megjegyzések: