Pipa

2009. január 21., szerda

That's all.

Az én napom is hasonló szokott lenni, de én hamarabb kelek és nem marad el egy órám se. :D

Ja és az "Ikon" (amit ugye Forsyth írt:), egy kémtörténet, 1990-es években játszódik, főleg Oroszországban, arról szól hogy van egy orosz, aki elnök akar lenni (szerintem az is lesz csak még odáig nem olvastam el:), és tulajdonképpen olyan mint Hitler.
Terveket dolgoz ki a csecsenek és egyéb nemkívánatos elemek megsemmisítésére, szóval ilyen ember. Ír egy titkos anyagot erről.
Csakhát ami le van írva, azt el lehet lopni.
El is lopják, eljut a CIA-hez, ahol egy kémre, Jason Monkra rábízzák az ügyet, de ezt már én is könyv hátulján olvastam, mert még itt nem tartok a könyvben. :)
Nagyon izgalmas és tanulságos, érdemes elolvasni.

Ja és ez nem történt meg, külömben nem írogatnám csak úgy ki...

Nincsenek megjegyzések: