Pipa

2009. január 20., kedd

That's time..

Sziasztok!
Láttam Tevi,hogy felrepültél" de amilyen gyorsan észrevettem, olyan gyorsan el is tüntél:)
Még nem olvastam azt a könyvet..Miről szól?
Én most "csak úgy" nosztalgiázgattam egy-két érdekes könyvből.Természetesen mellette olvasom még mindig a Győztesen a gyöngykapunk át c. ,de most nem igazán tudom merre van..Valamerre a szobámban letakarva..:)
A mai napom vázlatokban..:
6:13 Brr,,Puff,.
6:15 Brrrr (hangosabban, anyukám telefonja csörömpölése borzasztó) ..
6:17 (2 percenként 6:29-ig ugyan ez..
6:30 Wááá,elkések!
6:52-Száguldás a buszhoz.
7:00-Egy elégedett mosollyal ülök, és nézem a körülöttem állókat, akik hamarabb szá(l)ltak fel.
8:45- Ez az.. Már csak 6 ilyen! (Na ez elég gyér bíztatás volt)
11:40- Ez az!! Szuper!!Kirrálly!Húzás haza az infó után..Elmarad 2 órám!Hát ilyet
14:00- Hát ez sirály..Csövörből vödörbe..Megmenekültem a sulitól, kezdhetek pakolni..(Szép lesz,szép lesz..Nagyon szép lesz..nagyon.....szép....LESZ!??)
És itt vagyok..Az idő eltelt, elég sok mindent csináltam azóta..Szóval ennyiből áll egy nap..
Most bepillantást nyertetek..A nagy leleplezés..A komoly valóság álca nélkül..A szürke nap..Az unalmas..Jajj,most mi lesz?:)
Azt hiszem,mára legyen ennyi..Tulajdonképpen most más nem jut eszembe..Tehát a jókívánságom:
Napsugaras estét mindenkinek!
Ui.:
Még nincs fenn a hanganyag,de a power pointot megnézhetitek addig is:
http://tesz.net/csongrad/
Itt előadások vannak..Az utóbbi a drogokról szólt.. Nem is sejtettem,hogy így fog érinteni..Mindenképpen halgassátok meg majd, mert elmondják tapasztalataikat azok, akiket Isten megszabadított a kábítószertől..10 évnyi távlat,az azért nem Kis Miska..Kicsit legyökereztem..Azt hiszem, sok-sok fiatal számára szólhat..És a power point is elég sok infót tartlmaz.Úgyhogy hajrá..
(A kövi téma meg számomra nagyon érdekes..:) Nagyon nagyon,már régóta várom.Kíváncsi leszek rá!):)

Nincsenek megjegyzések: