Pipa

2009. január 14., szerda

"A tata mosolya"

"Szerintem a többség azért 6 évesen játékot kér, lányok meg ékszert vagy ruhát, de nem a tata mosolyát.Mindegy, nyilván sokakat meghatott és elgondolkoztatott, biztos volt ilyen kislány, kisfiú, csak mindig karácsonykor zúdítják ránk ezeket, hogy meglegyen a "szeretet-hangulat".Pedig a szeretet nem hangulat. Attól még hogy sajnálsz valakit, nem biztos hogy szereted."
Sztem nem is sejted, milyen jó 15 percet szereztél nekem ezzel az első mondatoddal.(= De még a nővéremnek is.
Az utolsó sor pedig nagyon jó.. Megfogalmaztad a lényeget. Illetve annál a sztorinál meg direkt hagytam a magasban a labdát. Arra vártam, hogy vagy te, vagy mindenki magának lecsapja.
Elég régen írtam már. Ennek oka az, hogy azóta nem voltam érdemben netnél, amikor tudtam volna írni.
Lebetegedtem egyébként, újból, kiírtak egész hétre.. De én sztem holnap már megyek suliba.. Most meg elmegyek bőrgyógyászhoz még.
Vasárnap volt a gyülekezetben Évike bemutatása, és ott mondtuk el többek közt ezt a verset is:

Akire Isten szeme néz,
boldog annak minden napja!
Az áldások kincstárából
mindig a legtöbbet kapja.

Nem fél, habár fenyegeti
az élet sok veszedelme,
éjjel-nappal, őt vigyázza,
őrzi az Isten kegyelme.

Annak sebeire mindig
készen a gyógyító balzsam,
a legédesebb álomba
ringatja egy égi dallam.

Meglátja Isten mosolyát
napsugárban, csillagfényben,
hallja szelíd szózatát a
lengedező esti szélben.

Könnyen hordja keresztjét is
akármilyen terhes, nehéz…
Áldott, ezerszer áldott az,
akire Isten szeme néz!


Csak gondoltam hogy közzéteszem, nekem nagyon tetszik..
Szép napot!:)

Nincsenek megjegyzések: