Pipa

2009. január 19., hétfő

Hááááát:)

Írtam megjegyzést ahhoz a madaras képhez..Nézz reája!:)
Egyébként most éppen könyvtárban vagyok.
Valójában tényleg jól jön ha írsz mindig Orsi, mert elég ritkán fogok tudni nethez kerülni. Elkezdődik az a sorozat otthon (ma például ezt kell) hogy pakoljunk át minden fontos dolgot a másik szobába, mert ott festeni fognak-dilemma..Biztos nagyon csúcs lesz, ha mindenn szép lesz,(az én narancssárga szobbám!:) de már nagyon várom azt a napot, amikor a festő Arirve dercizik..Bár a jelentését tekintve nem épp a legmegfelelőbb-Egyébként nagyon rendes,szó se róla,de az a felfordulás!:)
Egyébként nagyon jól vagyok..Vagyis pontosabban nem mindig,mert ma klari órára menet csillagokat láttam.De aztán megoldódott ez is,és újra visszanyertem erőmet..
Sok mindenen gondolkoztam az utóbbi napokban, sok dologban változnom kell.De hiszem, hogy Isten segíteni fog rajtam, mert bizony az én erőm semmire sem elég..Jó megtapasztalni az Ő segítségét!
Jövő héten lesz a klari vizsgám..Azért az nem lesz egy leány álom..Na de majdcsak túl leszek rajta!
Megkaptam ma a bizimet.Tulajdonképpen teljesen olyan lett,mint amire számítottam is..Nagyon komoly, mert most ebben a suliban jobb tanuló vagyok mint az általányosban..Habár lehet van némi tartalmi különbség.')
Orsi,ha sikerül a szóbelid, akkor phúú...Az nagyon csodálatos lesz! Végre-végre már csak az írásbelid lesz, és túl leszel a nehezén..Gondolok rád!
Azt hiszem, megyek is.:) Ma még leülök tanulni, meg pakolok..
Szép estét nektek!

Nincsenek megjegyzések: