Pipa

2008. november 23., vasárnap

Szija!

W.O.W. Ezt most komolyan mondod? Főszólam? Az igen.. Biztos jól hangzott oboával is, de azért klarinét a befutó ..Boooooccssss (Tudod, élőben ez jobb:D)
Egyébként: Jó hogy mondtad, hogy viccelt Apukád, mert ennyiből én ezt nem tudom leszűrni.:) Veled általában mindig ilyen hangnemben beszélgetek:) (Tudod.. a fogyik..no meg madarat tolláról-nagyon igaz ez:D)
ŐŐ. Őrülök hogy jó napod volt..Épp most várom hogy felhívj azzal kapcsolatban, hogy merre alukáltok konfin. Igencsak lekéne már adni a jelentkezést, éjfélig már csak 3 és fél óra van.:D
Ja és jók azok a képek, amiket felraktál.. Habár rólam sztem az túl sötét, jóvan, nem nyafogok, de sztem így is idősebbnek néznek, nem kell még ráadásul le is feketíteni:)
Most voltam hállaadó napon. (Szegeden). El nem tudom mondani, mennyire szuper volt.. Teljesen feltöltődtem..Balog Barna lelkip. szolgált, hihetetlen módon a hálaadásról.:) Volt egy kisebb zenekar is..(2 KLARINÉT, 2 trombita, 2 fuvola, zongi). Jók az arányok. A klarinétosok is ügyik voltak, vitték a főszólamot. Tudom, nem vagyok részlehajló kicsit sem a hangszereket illetően. Meg kell hogy jegyezzem most, hogy szeretem a trombitát is, a fuvolát, és a zongorát is. Tehát én nem húzom le az egyiket sem.) És kezdem az oboát is egyre jobban szeretni. Hála a Szentesi Fúvózenekarnak Verának és V. Mártinak, egyre szebb hangszernek találom(:
Azt hiszem ennyi. Ez a nap elsuhant.. Szilvivel voltam egész nap, ott voltam de. és du. is, tök sok ismim volt ahhoz képest, nagyon jó volt.. Máskor is megyek!
Ui. Valóban nagyon hatalmas Isten.. (Úgy volt, hogy Orsi nem tud most meg jönni, mert pénteken van vmi olasz előadásuk..De kiderűlt, hogy neki is csütörtökön van..Ez ugyan az, mint ami nekem volt!!!!)
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések: