Pipa

2008. november 24., hétfő

Khhmm Khhhmm

Szija!
Hohoo,igen, én is olvasom! Jujj. Csak nem gondoltátok?:)
Viszont.. Lisztes Orsolya.. Nagyon gyorsan hagyd abba ezt.. Ugyan erre gondoltam, hogy berakok képeket..Hihetetlen.Egyszer te lépsz helyettem, másszor az én metaforáim találnak.(:
És hátt..Khmm..Tudod, hogy nekem régebben mi jutott eszembe az oboa hangjáról? (Őszinte leszek) Mintegy éneklő ember, aki befogja az orrát:D) De egy ideje másként próbálom ezt látni, levetkőzöm régi hozzáállásom. Egyébként sztem a klarinét hangjáról azért jut rekedtes eszedbe, mert a blues,és jazz daraboknál direkt van ez jelen.. Mondjuk nekem kétségtelenül énekben is nagyon tetszik ez, de sokszor romantikus csöpögős részeknél is klarinétot hallhatunk. Szóval elég sokoldalú hangszer. És tisztáznám a tényeket, miszerint ha rossz információt halhattatok, a klarinét nem egy kocsmahangszer. Minden hangszert lehet rossz célra használni (Ilyen szempontból a szaxofon a legköbnnyűzenére-beállítottabb (Hoppá, milyen kifejezés, figyeld csak),de a klarinét egy igenis régi múltra visszatekintő hangszer. A történelmébe nem megyek bele. Félek, elvesztjük olvasóinkat, hogyha én most leírom az egészet.(: És azért, mert beszólunk egymásnak egyszer-kétszer Tevivel egymásnak, ne gondoljátok, hogy mi ezt komolyan tesszük, csupán nagyon éljük ezt, mert nincs besértődés.. Kevés emberrel teszem ezt, csak a legbelső körrel merem, de sztem Orsolya is:)
Őhh..Hát mit ne mondjak O,olyan jót mosolyogtam. A játszani c. definíciód egészen drámai, sztem még egy-két ilyen, és jöhet a : Abszolúlt zenéhez nem értőknek készült lexikon c. műved.A publikációt és az előszót megírom. (Az oboáról szóló rövidebb betekintést szívesen leírhatod, én megragadtam az alkalmat, és most már bárki hozzámdob bármi klarinétellenes információt idevezetem)(:
Egyébként.. Ánm csionálom az osztályban a szokásos -bemutatkozik-a-kilencedikes-osztály.. c. karácsonyi művet.Sok meló lesz, de jó a sztori (Melyiket a 9 közül..)
Most mennem kell.
Szép estét!:)

Nincsenek megjegyzések: