Pipa

2008. november 5., szerda

<3

Szivem...te télleg sokat írsz!
:)
Oké, bár nem tudom jó ötlet-e ha berakom.
Ja és nézd a postádat holnapután. :) Nem nagy dolog, nyugi, csak 1 kis vidámító,
pont jól jön majd neked, lefáradt, bokarepedt testi fogyatékosnak. :D
Bocsi...
Szeretem ezt a zenét...tudom h már 1szer beraktam, itt van még1szer:) :

http://www.youtube.com/watch?v=cjsz6fRnsDc

:)
Ma úgy elfáradtam oboaóra után, h meg se tudtam már szólalni, csak hazatámolyogtam.
Most itt vagyok, amúgy meg még meg kéne tanulnom egy nagycsomó angol szót, de
úgy érzem, kihagyom.
Egy 1-es nem árt, majd kijavítom...amúgy is nem hiszem h 1-es lenne.
Szerintem IQ-ból megírok egy 3-mast.
:P
Vagy majd a buszon meg a szünetekbe megtanulom, mint mindig...
Azért figyelitek h egyébként orvos akarok lenni.
Az orvosin meg ilyen hozzáállással tarolni fogok! :D

Nincsenek megjegyzések: