Pipa

2008. november 14., péntek

LIVE-LOVE-LAUGH!!!:]

Jajj Livi! Öröm volt olvasni összefüggéses beszámolódat a napodról. Ja és kösz a tippeket a nevekhez, (HAHAHAHAHAHAHAHAHA) :D, ha nem szólsz, ezeket adom a gyerekeimnek.
:D

Ma jó volt a napom. Az olaszon rájöttem h ha nem tanulom meg a szavakat, akkor lehet h gondjaim lesznek az olasz nyelv elsajátításában.
Milyen igazam van. :)
Úgyh majd holnap megtanulom. Ja és olaszon a szomszédos iskolából átszűrődő zajok miatt annyit nevettem magamban...Egy fogyatékkal élő végig hangokat adott ki egy mikrofonba, minden áthallatszott, nekem meg a nyelvtani szabályokra kellett volna koncentrálnom!
Hát gyerekek!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Délután mentem lányklubba, és megtanultam kötni!
Ez a nap is eljött az életemben.
Egyébként szerintem n em rossz, de az első pár sor halálos volt...

ÉS a legjobb: Gyűjtöm a pénzem szövetkabátra, és nem volt elég eddig, és tesóm ma kipótolta!

Magától.
Nahát nem semmi, most meg megyek énekórára, tisztára pihentagyú vagyok, de mindegy.
Na mindegy. :)

Nincsenek megjegyzések: