Pipa

2008. november 5., szerda

Oh yeee=) <3

Hááát igen-- Lisának van ideje:D Lisa még itthon csücsül egészen pontosan szerintem péntekig.. Elvileg hétfőig ki vagyok írva, de én ügyes kislányka vagyok, és már megyek pénteken.. Engem egyszerüen vonz a suli, ha menni tudok, én megyek:D
Ja és Orsi azért nem vagyok fekvőbeteg:) Már tudok járkálni- különben a net elé hogy jutottam volna el? Szted itt alszok elötte?(: Egyébként ma sztem elmegyek imaközösségbe is. Igaz, lehet fél órával hamarabb indulok, holott tudod, hogy K. Laciék itt laknak tőlünk egy csipetre, de nembaj:)
Jujj, és tetszik ez a szám:) Hmm, MWS a konferáló.. Ez már önmagában nagy durranás lehet, ha egymást konferálgatják:)
Jujj, én most youtuben annyi jóó zenét találtam..De tényleg! Sok jó dolog van, csak rájuk kell találni.. Mondanám, hogy amik bent vannak kedvencnek, azt mind ajánlom:) De szerintem ezt most kihagyom:)
Ja egyébként rátérve: A te Barnusod (tudod ezt már megbeszéltük) tisztára mint az én Barnusom.. Még hasonlítanak is:D Csak az én rokszim egy picit nagyobb már:) Őő most kezdte az ovit.. Tiszta nagy macsó már..Most mondd meg, óvodás!:)
Hát igen.. A fiúk nem a babát tologatják, hanem a focilabdát:D Ezen nagyon nagyot mosolyogtam, tiszta cuki dolog:)
Ja igen: Tudod, mosndtam a szentesi bűzt. Na hogy elhidd, megadom a városunk online újságjának címét, nézd meg, mit írtak róla: (A címét nem szeretném beírni, ha lentebb húzzátok a csúszkát meglátjátok)
www.szentesinfo.hu/mozaik
Csak hogy lásd, tényleg azt hittem egy napig, hogy egy nagy faluban vagyok.=)
Azt hiszem ennyi...Kis ráérős vagyok:D Megint sok rizsát írtam, ezért rakd már be slideshowt, mert sztem is egy kicsit túl szöveges, kellenek a képek:)
Szép estét! Hihhhhi, ésss jóó tanulást!!!!

Nincsenek megjegyzések: