Pipa

2008. november 6., csütörtök

No comment ^^

Picinyem.. Azt hiszem hogy te nekem nagyon beszóltál:P De én meg azt gondolom, hogy van testi és lelki fogyatékosság (höhhhhööööö tudod, erre van egy jó....tuti érted mire gondolok, mindig ezzel lazulunk:D) szal kérlek, gondold át melyik a jobb:) Szerintem érted a célzást:D(Ha nem,azzal csak igazolni fogod feltevésem hihi)=))))
És egyébként meg.. Arik a képek amiket berakosgattál..Jujj, azt a képet én csináltam a fiúkról még nyáron, egyházzenei táborban.. Azért sem töröltem ki, mert Balázsnak akkora az arcmimikája, hogy emiatt már érdemes volt megtartani:D (Mintha csak azt mondaná: Héééé, arra figyeljetek, és induljatok:D Egyébként azt hiszem mondtam vmit, de nem tudom, mire reagált ilyen hevesen:D)
Hát a cipő.. Hallod, bocsánat, de milyen hülyék az emberek:) Tönkre megy a bokája szerencsétlen nőnek.. Na mik vannak.. Persze Orsi, azt nem is feltételeztem volna, hogy te ha meglátsz ilyet, egyből felveszed. Ismerem az ízlésedet:D
Ja igen.. És örömmel várom:) Én olyan ügyi vagyok:) De erre majd csak a találkozásunkkor fogsz rájönni:) Télleg, hány nap is van addig? 23 nap:) Na éljen..Az már nem is olyan sok:)
Ja hát igen.. Szóval ezen én is mosolyogtam:) Ha tényleg orvosira mész, biztosan kitünő leszel ezzel az igyekezettel:D De hát semmi baj Orsi.......(:
Jujj, én ma voltam háziorvosnál..10-kor keltem, úgyhogy sietnem kellett, ami meg nehézkes, de sebaj..A lényeg, hogy még nem is kellett sokat várnom:)
Aztán elmentem 7 boltba.. Ugye, kímélem a bokámat:DD Képzeld: Akartam egy kendőt (zsidó kendőt, kis kockás, fekete az egyik szine, a másik meg másmilyen:D) Na és körbejártam minden üzletet, de normálisat sokáig nem találtam.. Aztán találtam nagy nehezen, 1600Ft-ért.. Jó,mentem tovább, és egy ugyanolyat a másikban 790-ért láttam.. Naná, hogy elrakattam:)
Ja és az osztálytársam nem küldte át már két napja az órai anyagokat.. Pedig megígérte.. Ez így nagyon gáz..
Na saccperkb. ennyi...
Szép napot!:)

Nincsenek megjegyzések: