Pipa

2008. november 1., szombat

<><

Ajjaj szivem.. Szerintem nekem is:`(.. Mármint összejön az "ott-van-az-egész-szünet-és-mégis-vasárnap-este-tanulok-kb-11-ig"... Egyébként is sajnos én hétköznapokkor nagyon hajlamos vagyok este 11-ig tanulni.. Főleg mostanság.. Habár te erről tudsz.. Ezt most csak úgy mondom, gondolom mindenkit érdekel itt az életem:) De az nagyon jóó, hogy fel tudlak hívni 11-kor, és röhögök, hogy legalább nem egyedül vagyok,és nem csak én vagyok olyan béna, hogy elötte elszenvedem az időt, és 9-kor jut eszembe tanulni..:D
Huhh, a mai napom elszállt.. Habár én is klarinétoztam, és olyan büszke vagyok magamra, hogy pfúú.. De annyit kéne hogy klarinétozzak! És egyszerüen nem győzöm.. Nemsokárra lesz a zenekarunk minősítője, ezért minden szólamot külön.külön behívnak:O Félek, hogy elrontom,amire nagy esély van,mert van olyan, amit egyszerüen még nem tudok most sem lejátszani, hátha jövő hét szombatig sikerül..Mert akkor lesz..No de majd imádkozok, és gyakorolok ezerrel.. Csak iszonyú nehéézz...Amikor megláttam, akkor azt mondtam, hogy én "erre nem vagyok képes". De aztán rájöttem, hogy ha az ember valamit nagyon akar, akkor meg tudja csinálni sok gyakorlással, pl. a Lord Tullamore-ban (emlékszel, az ír, amiben a klarik játsszák a dallamot az elején, és olyan gyors hogy tyühhűűűűűű) nyáron le tudtam játszani. MOST nem. Akkor is csak azzért, mert azt gyakoroltam (2 sort) 1 hétig.:D
Na azt hiszem, erre is mindenki kíváncsi volt:D
Egyébként nem sok értelmes dolgot csináltam..Pihentem.. Pudingot főztem.. Kajáltam,, sokat beszélgettem tesómmal..belenéztem az angolba.. és rettentő sokat írtam a naplómba.Amire ugyancsak büszke vagyok,mert félévente egyszer történik ilyen, és olyankor mindent be kell pótolni, ami nem kis munka:D Végülis mégsem hülyeségeket csináltam:)
Azt hiszem ennyi.Felkukkantok iwiwre.. Hátha már meggyógyult.:)

Nincsenek megjegyzések: