Pipa

2008. november 14., péntek

Óhhh

Köszönöm Orsi, hogy így megdícséred erőfeszítéseimet(Pedig a magyartanárom megdícsért a fogalmazásomat illetően!:D)
Igen Orsi..Hatalmas igazság: Tanulni kell, ha nem akarsz úgy ülni olaszórán mint akit megütött a guta:) És igen: Azért írtam ezeket a neveket, mert gondoltam,hogy te pont ezekre gondoltáll majd..:D
Örülök, hogy jókedved van..Nem csalódtam..Még az a jó, hogy én nem voltam ott azon az órán.. AKkor tuti hogy nem csak magadban röhögtél volna, hanem úgy,mint tudod, Vhelyen:D
Áprápó: Holnap méék vásárolni az oszt társakkal Vhelyre.. Aztán Zenekari próba, és takarítás, tanulás.. Kb ennyi.. A mai napom meg szokás szerint úgy elrepült, mindt a csúúddaa:) A péntekek vhogy mindig.. De érdekes, a hétvégék is..Ezhogylehet?XD Bezzeg a hétfők..
Na de most megyek..Már így is este vagyon:)
Ui.. ARanyosak a tesóid:) És hajrá a szövetkabátot illetően! Az a vicc, hogy idén te akartál nagyon, mégis én kaptam úgy hamarabb, hogy közben nem volt benne a számításban:)Ez így szokott lenni.:) Egyébként meg szövetkabátos-barátnők vagyunk..Jó mi? Legalább van ami összeköt:) Szomorú lenne mondjuk, hogyha csak ez lenne:) (Mint az oszt főnököm azt mondta, hogy az osztály az osztálypénz tartja össze:D-De aztán mondta hogy az szomorú lenne):D
Na mindenkinek jó éjt,és hasznos időtöltést az oly régóta várt hétvégén!(: És ne feledjétek:Jöv hét vasárnapig kell az ifikonfira leadni a jelentkezést! A plakátot megtalálhatjátok egy régebbi bejegyzésemnél:)

Nincsenek megjegyzések: