Pipa

2008. november 7., péntek

Lááááááliiiiii(:

Na jó,egyszer bepótolom a filmet.. Még tényleg sosem láttam ezt a filmet (Csokoládé) gondolom egy romantice film a plakátja alapján. Ja és én is rakok be képet:) Nehogy már az én jelöltem, támogatottam lemaradjon .') !<3
Ami még nekem olyan film, amit látnotok kell: a Címe: Óriásokkal szenben (Végtelen hit). Nagyon jóóó!: )
És hát igen.. Aranyosak, jót lehet mosolyogni:) Nekem is van egy-két kiskori képem, amin nagyokat lehet kacagni. De szerintem ilyen mindenkinek van:) Csuda jó kor a kiskor..Nagyon édesek a gyerekek....
Jajj, ma már voltam suleeee-ban.. Tisztára lefárasztott, egy nagy rohanás volt.. Visszafele alig értem el a buszt, mert fénymásoltatnom kellett-- Csakhogy a fénymásoló "önkiszolgáló" (pénzbedobós- és csináld ahogy rájössz a saját pénzkárodon) tipusó volt, namost közben kajálnom is kellett, meg azzal is szenvedni.. A bokámra meg rosszul léptem, úgyhogy nagy klassz volt:) De igen, ott voltam a buszon! Éljen!:)
Azt hiszem ennyi. Szép napot!:)

Nincsenek megjegyzések: