Pipa

2008. november 16., vasárnap

Lálii

Na jóvan csá!:D(Ezt csak miiiiii értjükkkkk):D
Hmm, jót mosolyogtam azokon a képken..Hihi, nem látszik tényleg semmi, de nem mintha azt figyelnék szerintem:)
Én most jöttem gyüliből.. Nagyon jóóóó volt, az egyik testvérnél volt, mert az ifiházban madárkiállítás volt, és nem akartuk, hogy ott karattyoljanak közbenXD
Voltak kívül állók is, tök jóó:) Úrvacsora volt..Hamarabb kezdődött, és 17:00-ig tartott kb.. Namost a többiek még ott ülnek, dumálnak(Nekem haza kellett gyünnöm, mert 7-kor tali van Livivel (a kamaratársammal)..
Ja és okoszka vagy, hogy leadtad.. Én nem biztos hogy megyek.. Ez imatéma, a tanárom semmit sem tud.. (Kívülállók kedvéért: Pénteken hangverseny lesz azok számára Szegeden, akik a Megyei Kortárszenein kiválót kaptak.. Namost ha este lesz, akkor én nem fogok tudni eljutni Sajószentpéterre már.. Ha tehetném lemondanám, de mivel ott van a kamartársam, ezért nem tehetem)
Szóval ezt még nem tudom.. Egyébként nekem is jókedvem van:)
És jóvan Orsikám, elhisszük, hogy fini volt:) De bezzeg amit elterveztünk, hogy tortát sütünk, az nem valósúlt meg!!! No de majd decemberben:P Jujj, de jóóóó sooooookaaaaaaattt taaaaaaliiiizzzzzuuuuuunnnnnkkkk! Éljen!Éljen!:D(El visz-ez jutott eszembe, ezt meginmárcsakabékésiekértik!:D)
Na asszem méék.. 11-ik tanulás lesz sztem, mert nem igazán sikeredett ez elött,és most is progi lesz.,. De hát felgyorsúlt társadalmunkban..:)
Azt hiszem, jobban jártok, ha én most megyek, minthogy hülyeségeket kezdjek el össze-vissza mondani, amiknek semmi értelmük nincs..(Az utolsó mondatom erre a példa)
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések: