Pipa

2008. november 19., szerda

Khm..:D

Szijja!
Talán igazad van.')
Örülök hogy együttérzel velem:) De azért milyen kemény már (Kívülállók kedvíírt: Este írta O, hogy ő lefekszik, mivel olyan, mint egy mosott répa, erre én írtam, hogy én meg olyan vagyok, mint a Bonduelből a karfiol..(+Az oboás jelzőt is odatettem az elköszönéskor)..Namost.. Azérrt figyelitek..Visszaírt, hogy pont az oboán agyalt, és karfolt csinált..Azért ez már valami, nem?:D)
És kis ügyes vagy.. Nagyon szuper dolog amit csináltál..
Szombaton meg nagyon szeretnék talizni.. Átadni az ajándékod .') Meg áhh, tiszta jó lesz.. Vhogy majd megoldom:)
Ezt találtam:

Békés, autóbusz állomás
Hódmezővásárhely, autóbusz állomás
12:08- indúll a gőzös..
13:46-Érkezik Vhelyre.
1:38-ennyit zötyögök.
0:29- ennyit meg kihagyok.


Naponta
5/2
Hódmezővásárhely, autóbusz állomás
Szentes, autóbusz állomás
14:15Újra indulok.
14:45-újra eddig zötyögök.
0:30-összesen ennyi ideig.

Ezt találtam.:)
A más, amik Békéscsabától mennek:

Békéscsaba, autóbusz állomás
Hódmezővásárhely, autóbusz állomás
12:32
13:46
1:14
0:29


A harmadik legetőség, ugyancsak Bcsabától.. Naponta
9/2
Hódmezővásárhely, autóbusz állomás
Szentes, autóbusz állomás
14:15
14:45
0:30



naponta
10/1
Békéscsaba, autóbusz állomás
Orosháza, autóbusz állomás
13:10
14:10
1:00
0:15


naponta
10/2
Orosháza, autóbusz állomás
Szentes, autóbusz állomás
14:25
15:17
0:52
Úgynézem, útközben mindenképp meg kell hogy ejtsem Hmvhelyet, a második legtöbbet taposott városkámat..')
Nu asszem ennyi..Lódulok is csinálni a dolgocskámat, a tájékoztatást megadtam (igaz nem közérdekű, de nyilvánosan) szal ennyi:)
Az én napom türhető volt.. Vagyis nagyon nehézz.. A matekon, olason túlvagyok angolból nem feleltettek,,, amikor meg felszólítottak, akkor meg nem jutott eszembe, hogy van magyarul az a szó. Tehát bizonyítottam:)
Szép napocskát! Napsugarasat!:) -Ami már biztos nem lesz, mivel korom sötít van..De én legalább megpróbáltam....(:

Nincsenek megjegyzések: