Pipa

2008. november 13., csütörtök

Pótlás:)

Szijjasztok!
Tudom, rég írtam már, ezért gyorsan sűrítek is egy csöppet:)
Huhh--Orsi, az elég gáz.. Én (ahogy mondtam tel-ben is) meg tudom érteni, az elég kellemetlen..(Bérlet és diákelhagyás)
HÁÁT nekem alapjában sztem jó napjaim voltak..Kicsit nehezek, meg rohangálósak, de jók..Voltam kamarazenélni, klarinétórán,beszélgettem a bnőimmel..Ez volt a privát része a hétnek, a tanulós meg a másik..(Amiből lehetett volna egy picit több is:)
Hát a mai napom.. Elösször alig bírtam felkelni.. De aztán csak sikerült, egy jóó (forró) zuhannyal..(Tudniilik tanultam este 11-ig, tehát 11:30-körül volt alcsizás) Írtam egy kegyetlen nehéz angoldogát(6 igeidő, + going to, much,can, minden nyelvtani cuccal megpakolva)..Na arra kíváncsi leszek..Holnap meg görög epika--Hajjaj, az nehíz lesz..Egyébként meg nagyon jó kedvem volt, ma is sokat nevettünk..Tényleg, kiderült, hogy lesz egy új osztálytársam is..Aztán az is került, hogy a Readers Digestben benne van az osztálytársam anyuja..Szal volt esemény:) Visszafele a buszon meg egy ismerősöm melett ültem (közös fodrász:D) és kiderült, hogy nekem komoly ismeretségem van vele, hiszen kiskoromban állítólag játszottam vele(: Vele meg végignevettem az utat.. Szóval jó volt..
Ja és még egy: Ha lesz gyereketek, kerüljétek a Cserepes Virág, Pum Pál,Zöld Alma, Piros Rózsa, Mezei Liliom,Rét Napsugár,Pop Simon neveket. :)-)-( (ebből pont amit nem gondolnátok, olyan is van amint hallottam)
Ez nagyon ideillett, tudom.. De hihetetlen milyen névkreációk léteznek:)
Szóval szép napot mindenkinek!:)

Nincsenek megjegyzések: