Pipa

2008. november 18., kedd

Answer

Szijja!
Huhh:) Hát dejóó neked:) És már telefonon sztem kelőképpen megdícsértelek, mert én bizony teljesen érzem a súlyát, hogy milyen ügyes vagy, hogy KÉMIÁBÓL szereztél egy 5-öst! Éljen!Hullja hopp!:)
De jó neked, hogy nem kell semerre menned..Én eddig boltokban császkáltam.. És a holnapom egy idegpróba lesz.. (Matek tz-abszolult nulla tudás(belülről fakad) angol felelés-ami nagyon cink lesz, és olasz fordítás+tollbamondás)...És ezeken kívül bele sem akarok gondolni,hol esélyes hogy lesz még doga vagy felelés..
Szombat..Hm..Nem tudom Orsi.. Tényleg, akkor leadom a jelentkezést,(szólj lécci rám majd holnap,el ne felejtsem) aztán ha nem akkor ez van..Tényleg nem tudom mi lesz még.. A vasárnapom is még egy nagy kérőjel..Ugye a szombat(ha sikerül) próba nállatok, aztán usgyi haza, gyors elkészíteni a kaját amit viszek a zenekar minősítőjére, aztán meg el is megy a szombaton,mivel minősítő..Amire már hónapok óta gyúr a zenekar..Utoljára 1999-ben minősültünk.. Vasárnap reggel meg Szeged-hálaadónap..És elvileg még du. is ott lennék Szilvivel, de megkértek bennünket, hogy kint lennénk-e a kicsikkel itt Szentesen. Szóval pörgős hétvége lesz, már csak azt nem tudom, mikor tanulok?(:
Úgyhogy O: Tényleg, semmit sem tudok..Tudod, most van egy pár felhő ami elöttem van(suli) de a háta mögött átsüt a nap..(De kis szép metafora)
És ügyi vagy, hogy tudsz kötni.. Ciki,nem ciki, én nem tudok, pedig már régóta szeretnék megtanulni.. Goblein megy, talán még a keresztszemes is, de a kötést majd te tanítod meg..Igaz?.')
Azt hiszem, most indulok tanulni..Már most látom előre, késő estig fog tartani..Hívhatsz 10-kor nyugodtan, hagy röhögjünk egyet egymáson, milyen szerencsétlenek vagyunk, hogy ilyenkor még tanulunk:D Na szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: