Pipa

2008. november 2., vasárnap

ImI(- -)ImI

Szia!
Hát valóban semmi, köszönöm hogy mondtad.
Egyébként én akartam szivecskét címnek!:) No de sebaj, kiagyalok vmi frankót. Most jöttem haza gyüliből, eztán megyek Livivel kamarazenélni 18:45-től,és utánna sajnos estig tanulás van....Ez vagyon:) De pedig már de. 1,5 órát tanultam kémiát, és még sajnos ez nem volt elég..
Most azon gondolkoztam el, hogy valóban, mindenkinek más-és más ajándékot adott Isten. Most szembesültem azzal, hogy amit kívülről azt mondanám, hogy ezt mindenki meg tudja tenni, valójában ez nem is így működik. Ez afajta általános igazság, de nagyon furcsa.:)
Ja és menj csak oboázni te is:) Most úgy lám, hogy rákapcsoltál, egy csomót gyakorolsz. Ügyes vagy!:) Mindenkinek szép estét!
Ui. Megpróbálkozom ma is az iwiwwel, de ha ma sem megy...No ez van.:)

Nincsenek megjegyzések: