Pipa

2010. június 21., hétfő

Zenekar..


Húha.. Azt hiszem, rendesen felgyűlt megint egy rakás program. Van egy-két felhőcske is felettem, de már nem parázok miattuk.. Túléltem az iskolát, most beköszöntött a klarinét-időszakom.
Ugyanis jövő héten lesz egy verseny, ahova megy a zenekarunk. Ez konkrétan a Balcsin lesz..:) Ottalvós. Ezzel még semmi gond nem is lenne.
Nos, nővérem munkatársa szintén klarinétozik, csak ő a csongrádi fúvósban. Nem ér rá (érettségiztet), ezért megkért, hogy beugornék-e helyette. Ugyanarról a versenyről van szó egyébként.
Most kaptam meg a kottákat, a klarinétom meg bekrepált. Enyhén elképzelhetetlennek találom, hogy ezeket a darabokat én megtanuljam 5 nap alatt, ráadásul természetesen 1. klarinétról van szó, amiről azért valljuk be, hogy nem egy bújócskázós szólam.
De valahogy majdcsak lesz. Ma lesz a mi zenekarunknak is próba, ott van egy hangszerész, és remélem megcsinálja. Ha nem, akkor már a csongrádi fúvószenekarban vár rám egy hangszer :D Tehát kibújó nincs. =)
Úgyhogy ez, és a következő hetem csak zenekari próbákról, és klarinétozásról szól (mert Szentesre és Csongrádra egyaránt mennem kell). Azt hittem, hogy a fogszabályzó miatt elkövetkezendő időszak klari szempontból nyugis lesz. Ez igaz is, de az utolsó hét nagy hajrával fog működni..
Persze, nagyon örülök neki, hogy megkértek beugrónak, megtisztelő..
De addig valamit még produkálnom kéne! Ajajajj...

Nincsenek megjegyzések: