Pipa

2010. június 27., vasárnap

helyzetjelentés

Holnap elutazok Pestre, így ezek a családtag-bemutatós bejegyzések most szünetelni fognak.
Ma még írhatnék Bálint öcsémről, csak sajnos a laptopon nincs róla normális kép. :(

És én sem akarom elkapkodni. :) Úgyhogy ha hazajöttem folytatom vele.

Livire gondoljatok, ma van egy fellépése a csongrádi fúvószenekarral. Nem könnyű, még most is félig blattolja a darabokat. Szóval, hajrá Liviii, menni fog, te vagy a legjobb klarinétos barátnőm!!!!!!
(és az egyetlen...:D)

Én meg kicsit félek a pesti Egyházzenei Tanfolyamtól.
Új hely, új emberek, ismeretlen... de tuti jó lesz, nagyon várom, csak én olyan ember vagyok, aki az ismeretlentől tart...
De Isten velünk lesz. :)))

Nem egyedül megyek egyébként, hanem Hannival, aki nagyon aranyos lány, szintén békési és nővérem legjobb barátnője. :)

Most mennem kell, akkor lehet h 2 hétig nem írok.

Nincsenek megjegyzések: