Pipa

2010. június 19., szombat

beszámoló

Beköszöntött a nyár most már számomra is.
Az angol előrehozott érettségin túl vagyok, pénteken volt vége.

Pénteken (tegnap) zajlott le, én voltam a második felelő...
Úgy lefáradtam, hogy mikor hazaértem a busszal és besétáltam a házba, alig tudtam 3 értelmes szót kinyögni az érettségiről...
Délután meg elmentem az eredményhirdetésre, ahol megtudtam, hogy: 93%-os lett, és kaptam dicséretet is "az angol nyelvben nyújtott teljesítményéért".

És igazuk is van, tényleg teljesítmény az, hogy negyedikes koromtól kezdve nagyjából minden angolórát végigültem, nem hátráltattam az óra menetét, és a számomra ennyire gyűlölt nyelvet 30-40%-ban elsajátítottam. És innen következik a leépülés...

Péntek reggel olyan pánik tört rám az érettségi miatt, hogy állni is alig bírtam. Úgyhogy imádkoztam, és képzeljétek, a pániknak nyoma veszett, eltűnt, és vissza se tért többé. =)
Azért izgultam, de az nem ugyanaz.


A 2 nővéremnek is sikerült az érettségije, Bertának a töri 4-es lett, a magyar meg 5-ös, azt hiszem 86%-os. Úgyhogy ez nagy boldogság. :D
Mostmár készülhet a cselló felvételijére, aminek számára sokkal nagyobb tétje van, mint holmi érettséginek. :P

Laura törije szintén 4-es lett, a hittanja meg 100%-os!
Úgyhogy ő is örülhet. :)))

Már csak Balázs öccccsém van hátra, aki jövőhéten mutathatja meg képességeit a nagyközönségnek.

Nincsenek megjegyzések: