Pipa

2010. június 27., vasárnap

"Nem adom fel.."

Most meg nekem nehéz Orsi "után" írni..Nagyon jó az ötlet..;)
Kaptok egy kis bepillantást az életembe, de nem lesz izgalmas a kép, előre szólok.
Képzeljétek el, amint "klarinét-testtartásban" állok, fogom a hangszert, fújom bele a levegőt, és gyakorlok..Nagyon sokat.
1 óra alatt 4 ütem. Gondolom ez szerintetek is gáz. De az a vicces, hogy 1 napom volt arra, hogy összeszedjem magam, mert ma lesz egy hangverseny..Igen, jól láttátok, ma. 3 darabról van szó.
Szóval láttam mérges lakókat a szemben lévő tizesből, akik engem bámultak..Nyilván ők is élvezik az "ingyen cirkuszt".
Hogy hogy fogom tudni lejátszani ezeket a 16.-okat még én magam sem tudom, de már így is csodának tartom, hogy így mennek. Régen játszottam ilyen jól, mozogtak ilyen gyorsan az ujjaim.
Megbeszéltem Istennel, benne reménykedem. Orsi bölcs tanácsai azért jól jönnek, és az itthoniak türelme is ;))

Nincsenek megjegyzések: