Pipa

2010. június 9., szerda

mindenféle

Régen írtam, de azért hozzátenném, hogy tegnap is akartam, csak lefagyott a gép.
Nem biztos hogy baj, nem volt egy optimista bejegyzés.
Beteg lettem így az utolsó héten, jövőhéten érettségi, holnap zenekar, ami fontos lenne, pénteken zenesulis évzáró, meg az utolsó nap a suliban, nem hagyhatom ki...

Ennyit a betegségről. Ja meg még annyit, hogy a fél családunk beteg. És a betegség tüneteit tekintve azt hiszem én jártam a legjobban. Én bármit ehetek...azt hiszem ennyi elég erről...

Ma nem sok értelme volt suliba menni, bár talán mégis, szereztem új angol témákat. Ezeket már nem kell kidolgoznom.

Barnus, a 3 éves öcsém is beteg. Tegnap lett rosszul, fáj a hasa meg ilyenek. Mondta anya neki, hogy majd imádkozunk és az Úr Jézus meggyógyítja. Erre Barnus: Inkább menjünk el a doktornénihez. :D

Még annyi hír van, hogy Öreg Kocsink 1 napi haldoklás után újra életre kelt.

Nincsenek megjegyzések: