Pipa

2010. június 18., péntek

1 nagy gratu, és 1 nagy színdarab

Először is azzal indítok, hogy hipp-hipp-hurrá a mi blogszerkesztőnknek, Lisztes Orsolyának! Megvan a nyelvvizsgája, és le is érettségizett angolból! Nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen okos csajszi lealázkodik, és velem ír közösen blogot..:)
És gratu továbbá: Laurának, Bertának, Anikónak,Janának, Csillának, Julcsinak, Aminak, Balázsnak az érettségiért!
Bejegyzésem második része következik.
Emlékeztek még a karácsonyi színdarabra? Tudjátok, amivel nagyon sokat szenvedtem, kisebb ideggyengüléssel megúsztam a dolgot. Max Lucado: Értékes vagy. Amit picit átírtam, meg próbáltam koordinálni, rendezgetni..
Megvan már?
Nos, ha netalán nektek is a szívetek csücske ez a mese, vagy ha csak egyszerűen kíváncsiak vagytok rá, min ügyködtem ennyit, akkor nézzétek :)
Nem hosszú, 10 p. A klarinétos csajszi nagyon lázadozott ez ellen, mert azt mondta, hogy elrontotta, fáradt volt szellemileg és testileg is, és a nyelve nem mozgott elég gyorsan a hangindításnál.. de minket nem érdekel 1 ember, mert egy közösség sok emberről szól, és a többség azt harsogta, hogy: rakd fel, rakd fel! Így legyőzve kételyeit, belement a nyafis lány is a közzétételbe. Még jó.

3 megjegyzés:

pompom írta...

wooow!!!! Nagyon tetszik a színdarab, ügyesek vagytook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igazán tehetséges színészpalánták járnak az osztályodba. :D (tényleg. :D)

Teljesen érthető a sztori, meg a beszéd is. :)

DuLittle írta...

Édes vagy .
Ügyesek, ügyesek.
Mondtam nekik, hogy jó lesz, és igazam lett ;)

Módi Noémi írta...

Nagyon ügyes! Vagány!