Pipa

2010. június 12., szombat

ma reggel

Ma reggel:

Nyugodtan alszunk a galérián, csönd, nyugalom.
Lassan világosodik, mi nyugodtan alszunk tovább. Egy pillanatra felébredünk, mikor Berta lemegy a galériáról, utána alszunk tovább.
És ekkor... egy furcsa hang tör be álmom ködös világába.
Egyre éberebb leszek, pár perc múlva már azonosítani tudom a hangfoszlányokat:
Berta vonót húz!!!!!!!
Hajnali 8-kor!!! (ez csak szombaton hajnali, de akkor nagyon!)
Ráadásul nyitva minden ajtó, így akadályok nélkül gyönyörködhetünk abban az 1 hangban, amit perceken keresztül húz.
:))
Úgyhogy inkább felkeltem.

Kipróbáltam, tehetséges vagyok-e csellóból, de sajnos nem. Húztam vonót, próbáltam lefogni a hangokat, de az a vérszegény, szellős, hamis hang, amit sikerült produkálnom, nem volt túl biztató kezdet...:D
Berta elmagyarázta, mit hogyan tartsak, de ez már nem változtatott azon a tényen, jól választottam, hogy fúvós hangszeren tanulok. :)

És most megyek is tanulni angolt. Érzem, hogy ma 3 témát is meg fogok tanulni, 3 természetesen megnézek 1 meccset a vb-n. Szerintem az Argentína-Görögország meccset. :)

3 megjegyzés:

Laura írta...

ez a reggeli ébresztő nekem is majdnem halálos volt:P
de végighallgatom, ahogy gyakorol, mert gyakoroljon csak, hogy felvegyék az egyetemre!:)
Hajrá Berta:)
és hajrá Orsi, tanulj csak:)

pompom írta...

te is tanulj ! :D

pompom írta...

Őőő...hát őőőőő...
Én is tudom a te csellódarabodat, a múltkor le tudtam játszani egy részletet OBOÁN!
Azt hiszem, ez is mutat valamit...
:D