Pipa

2010. június 27., vasárnap

:)

Te jó ég..Még el se ment Orsi, már nagyon hiányzik (: ..de biztos nagyon jó lesz neki..Egyébként vicces, mert ezt most úgy mondtam, mintha egy városban laknánk, vagy legalábbis minden héten taliznánk..de azért a baptifon sok kilométert képes maga alá gyűrni :)

Gyors leszek. Megvolt a fellépés, most jön majd élesbe a verseny. DE! legalább már 2x eljátszottam zenekarral a darabokat, amit majd fújok. Kottáim nincsenek, mert én nem a csongrádiakkal, hanem a szentesiekkel megyek és csak 1 kotta van a csongrádi zenekarban az 1. klari szólamnak..--->értettétek egyáltalán mit akartam közölni? Már én is kezdek belekavarodni..

De már itthon vagyok..Olyan rosszul éreztem ugyanis magam az úton, hogy tényleg azt hittem, hogy összeesek, vagy valami. Végül hazaértem, és mostanra sokkal jobban vagyok.
Lehet kicsit túl gyorsan vissza akartam rázódni, és sok dolgot vállaltam el megint betegen..de a holnapi nap végképp nem a pihenésről fog szólni.
ÁÁ, mert megyek a Balcsira 2 nap múlva én is! Reszkess csongrádi zenekar, mert megyek utánatok a szentesivel!
=)

Nincsenek megjegyzések: