Pipa

2010. június 14., hétfő

angol érettségi

Hú hát nem könnyű Livi után írni...

Pár nap múlva a családból 4-en is fogunk érettségizni.

Berta: irodalom, töri (tegnap kicsit félrebeszélt, azt mondta, megtanulta a Jókai ember tételt...arany ember helyett...:D)

Laura: töri, hittan (tegnap 6 tételt megtanult hittanból. míg én egyet angolból)

Balázs: angol, előrehozott
Én: angol előőőrehozooottt

Tagnap megtanultam az our environment témát, úgyhogy ha bárki akar hallani tudományos értekezést a fossil fuelsről, vagy akár a selective rubbish containersekről, vagy hogy how to preserve the nature, csak forduljon hozzám. =)

Ma reggel felébredtem, és első dolgom volt felmondani magamnak z angol témát. az ágyban. :D
(és sikerült :D)

Most megyek is témát tanulni, meg elolvasni az áhitatot, mert anélkül ez a nap is elszáll, és akkor hoppon maradok. :)

1 megjegyzés:

DuLittle írta...

Én még a címeket sem értem, de azért szívesen meghallgatnám a tételeidet.
=))