Pipa

2010. június 6., vasárnap

Imakérés

Történt valami, ami miatt mégis elővettem a gépet. A nagybátyám miatt vettem elő, és az imatámogatásotokat szeretném kérni.
Az előbb beszéltem egy rokonommal, és most derült ki számomra, hogy a nagybátyámnak sokkal súlyosabb betegsége van mint amiről tudtam. Elmeszesedett keresztben az artériája ("a szívből kijövő főér"). Ezzel a problémával 100-ből 98-an be sem jutnak a kórházba. Tehát elég nagy csoda hogy ő még időben bekerült. Pécsen egyből megműtötték. 3 hétig volt Pécsen, majd Nagyatádon is az intenzíven, most került le rendes osztályra. 3 műtéten túl van, most jön a következő, és 1 hónap alatt 20 kilót fogyott. Komolyan életveszélyben van, és eddig ezt azért nem tudtam, mert apukám direkt megkérte őket, hogy ne tájékoztassanak, védeni akart...
Kérlek benneteket, hogyha a szívetekre helyeződik, imádkozzatok érte.Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: