Pipa

2010. június 1., kedd

Döbbenet

Képzeljétek el..amíg Orsiék kint voltak Erdélyben, én péntek este 10 órakkor megnyitottam a gmailt, h megnézzem a leveleimet..
És megdöbbenésemre mit látok?
"Szervusz Lívia!

A dolgozatokat elbíráltuk, és 50 pontból 48-t értél el, ezzel 1. helyet értél el! Gratulálok! A dolgozatodra az alábbi bírálat tartozik. ..
Köszönöm, hogy résztvettél a versenyen.

Üdv, Cserháti Mátyás"

Pufff.
Az első reakcióm az volt, h visítottam egy nagyot, és növérem nevét kezdtem el kiabálni.
A második h szaladni kezdtem a nagyszoba felé.
Belépek a szobába, nagy vehemenciával mondanám nővéremnek a dolgokat..
Erre ő mit gondol?
Már megint bement egy sáska Livi szobájába...Pedig már van szúnyogháló,nem?
Na hát amikor ezt a gondolatát közelte velem, akkor úgy elkezdtem nevetni..de úgyy...
Fantasztikus volt. Kisebb sokkot kaptam.
Felhívtam minden ismerősömet, akit fontosnak találtam h tájékoztassam (szegények..:D ) Orsiékkal sms-ezésbe kezdtem..
Aztán közölte h ez nekem mennyibe fog kerülni.
Szóval ez az a dolog, amit pontosan tudok -és higgyétek el, nem csak magam akarom mázolgatni- hogy Isten ajándéka, és bizony Nélküle ez nem jött volna össze. Ja és nélkületek sem, nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét!!! Eszméletlenül jól esett h számíthattam rátok. A határidő lejárta után is kaptam még emailben közvéleménykutatást :P Ha valakit érdekel, és még nem kültem el az érvelést, az szóljon itt, vagy küldjön üzit a dudaslivia@gmail.com -ra!
Ami a csodálatos, h így elképzelhető, h lesz egy saját, új klarinétom!
Ezért imádkoztam.:)

Nincsenek megjegyzések: