Pipa

2010. június 13., vasárnap

F mint Friends day

Régóta tervezem egy ilyen témájú bejegyzés megírását is, de sokat ültem, gondolkodtam rajta.Nem egyszerű, az 100.Érdekes, mert a Valentin nap régen úgy indult, hogy ez a terület is benne volt, mára viszont kikopott, és csak a szerelem maradt (ebben gondolom jelentősen szerepe van a médiának, marketingnek).
Néha nagyon keveset beszélek azokról a dolgokról, amik sokat jelentenek, és nem értékelem igazán őket, sokkal inkább magától értetődőnek veszem.
Ez a téma talán ez utóbbi alól a kivétel. Volt egy nagy megtapasztalásom ezzel kapcsolatban, amit nagyon sokáig tartott kihevernem. Utána jöttem csak rá igazán, hogy mi is vagyok én a barátaim, közösség nélkül.
Orsi természetesen helyt állt, bármilyen kibírhatatlanul, szélsőségesen is viselkedek néha...:)
Úgy érzem, hogy esetleg 103 évesen fog fennállni a veszély, hogy lecseréljük egymást, túl unalmasak lesznek ugyanis addigra a poénjai.
A nővérem szintén ebbe a kategóriába sorolható, nagyon sokat erősít, bátorít, és segít. Örülök, hogy vele is ilyen "baráti" a viszonyom:)
A békési konfira úgy mentem, hogy elmondtam Istennek, hogy szükségem lenne még valakire, akivel közösségben lehetek, mert "egy űr tátongott valaki helyén" (ezt én is csak azután értettem meg, miután egy ilyen helyzetbe kerültem).
És megismertem Csillust. Eddig még egy szót sem szóltam róla itt, pedig elég szerves része lett ő is az életemnek. Az imént egy bő 3 órás beszélgetést folytattam vele.
Tulajdonképpen Isten annyira tudja, hogy milyen helyzetben lévő,háttérből jövő, beállítottságú embereknek kell összefutniuk, hogy ennél tökéletesebb tervezés tényleg nincs. Nem egyszer történt már meg, hogy szomorkásan elmeséltem valamit, és végül teljesen felüdülve, mosolyogva fejeztük be a beszélgetést- ezt értem a barátaimra összességében, és term. erre a 3 emberre is.
Lehet kicsit csöpögnek a betűk (a téma miatt), mégis számomra olyan nagy jelentőséggel bír, hogy vétek lenne ezt nem leírni. Hálás vagyok Istennek a kapcsolataimért, azokért a barátaimért is, akik szintén közel állnak hozzám, más szituációban, helyzetekben találkozom velük, és nem utolsó sorban ezért a 3 emberért, akik már eddig is oly sokat elviseltek tőlem, és remélem, hogy ezután se sokallnak egyhamar be.. :)
A videóban szereplő szívecskék száma arányaiban enyhén sok, néhol jó elrugaszkodni a képi élménytől, és a szövegre figyelni inkább. =)

3 megjegyzés:

pompom írta...

Jáááájjj te vénasszony, 103 évesen lesz csak igazán miről beszélnünk! Kiülünk a kis padunkra a ház elé és kipletykáljuk az időjárás okozta reumatikus fájdalmainkat.

ui: h sokallnék be amikor kb 2x találkozunk 1 évben? :D :(

DuLittle írta...

Úgy van! Tényleg, el is felejtettem, hogy egy jó vénasszony háza előtt mindig van pletykapad (by Erdély)
Elég logikusnak tűnik amit mondasz, de a baption adta előnyöket is érdemes számításba venni ;)
Tényleg, mikor is jössz hozzánk? Tegnap körvonalaiban megterveztem a nyaram..

DuLittle írta...

Áprápó, szöveg.
Adok egy durva fordítást. Biztos van benne hiba, ne műfordító szemmel olvassátok:)
Michael W Smith: Barátok

Miután összecsomagoltad az álmokat,
Melyeket Isten ültetett lelked termékeny talajába
Nem hiheted azt, hogy azok a remények, melyeket Ő kínált
Egyszerűen elmúltak, és életed egy fejezetét jelentik csak.

De ahogyan mindig is, most is a közeledben vagyunk
Nem fog úgy tűnni, hogy elmentél messzire
Hiszen szívünk mindenféleképpen
Megtartja azt a szeretetet, ami erőssé tesz bennünket

(KÓRUS)
És a barátok mindörökké barátok maradnak
Ha igazi uruk maga az Úr
Egy igaz barát nem fogja azt mondani neked: „soha”
Mert Isten kegyelme végtelen
Habár nehéz elengedni téged
S tudjuk, Atyánk kezében
Egy emberi élet nem lehet elég hosszú ahhoz, hogy barátokként éljünk

Isten által adott hittel és szeretettel,
Melyről tudjuk, hogy a reményből ered,
Imádkozunk azért az örömért, amiben élni fogsz
És azért az erőért, amit most is birtokolsz és adsz.

De ahogyan mindig is, most is a közeledben vagyunk
Nem fog úgy tűnni, hogy elmentél messzire
Hiszen szívünk mindenféleképpen
Megtartja azt a szeretetet, ami erőssé tesz bennünket


Ha hallgatjátok, akkor úgy jobban meg lehet érteni, mint csak így önmagában..illetve ha valakinek van jobb fordítása, azt várom :)