Pipa

2010. június 6., vasárnap

Még nincs megállás

Nos, hogy is telik a 7végém? Úgy kezdődött, h az én drágám ovis tanévzáróján megjelentem (Barnusén :P )..Erről mesélek még részletesen, olyan édes volt..
Azután pizzáztam 1-et, meg több mint 3 órát gyakoroltam sógorommal a html kódok szerkesztését.. (ecdl, 9. modul). Azután elmentem fagyizni nővéremmel. Sütött a nap, kinyitott a fincsi csavartfagyis a kertvárosban, és egy padon napozgattunk..jó volt.
Azután még játszottam Regussal,este hazajöttem. 9-kor nekiálltam verset tanulni, 11-ig tartott. Természetesen kiszámítottam h hány óra alvás lesz elég, erre az alvás helyett a gondolataim egész tárházával találtam szembe magam..alvásra igen későn került sor.
Reggel bevásároltam, megfőztem, most az oszt. társamnak segítek. Ellenállhatatlan késztetést érzek a takarításra, főleg az erkélyre..de még most ezt nem tehetem meg.
A bejegyzésemet követően keddig folyamatos tanulás következik, még abban sem vagyok biztos h hétfőn este lesz-e alvás. Elszánt vagyok, össze fogom hozni az összes dogát tőlem telhetően a legjobbra.
A laptopom téliálom miatt bebújik a ruhásszekrényembe nyári időszámítás szerint 3 napra. Mindenkit puszil, és reméli, hogy nem kell sokáig vacognia a sötétben, és rövidenesen újra használat alá kerülhet.

1 megjegyzés:

pompom írta...

csak tartsd is be, addig én tartom a frontot. =))
és hajrá :)