Pipa

2009. augusztus 3., hétfő

Vb- Nem csak szurkolóknak

Hát ennek is vége... Már annyira megszoktam, hogy el sem tudom képzelni, hogy ma már nem is lesz.. Aki nem tudja, hogy miről beszélek, megsúgom: Vége az úszás, és vízilabda világbajnokságnak Rómában.. Igen, nem kellene ezt ennyire sajnálnom, dehát az utóbbi időben úgy belejöttem (nem az úszásba) a szurkolásba:) Nem baj.. Van két aranyérmünk, két bronz, és nem utolsó sorban egy szépen csillogó ezüst érmünk is, és ezekkel az érmekkel a világon a 7.-ek vagyunk. Nagyon jól sikerült ez a világbajnokság.
Tegnap, miközben ezeken gondolkodtam, jött egy gondolat, hogy nosza, nézzük meg a mi jó öreg iwiwünkön, hogy ezek az emberek fent vannak-e. Nagy meglepetésemre Gyurta Danit leszámítva megtaláltam őket, és még annál is jobban meresztettem a szemeimet, amikor láttam róluk privát képeket. Közben rájöttem, hogy amikor az otthoni kényelmes karosszékből chipset majszolva széles vigyorral figyeljük a dobogó legtetején (vagy legalján) álló magyarjainkat, könnyen felröpülnek a szemünkben valami "sztár" csoportba, egy fentebbi kategóriába. Maga a felismerés lepett meg engem oly nagyon, amikor elkezdtem nézegetni a képeiket, és így megtudtam róluk jóval több dolgot, mint amit eddig tudtam (történetesen hogy jól úsznak, és mindenki őket figyeli). Tehát ezek az emberek ugyan olyan hús-vér emberek, ugyanolyan hajlamokkal rendelkeznek, mint mi. Továbbmenve a gondolkodásomban oda jutottam, mint amit eddig is tudtam, csak nem ültettem át rájuk: Önmagában a cselekedetek semmit sem érnek, és nekik is ugyan úgy a boldogsághoz Istenre van szükségük. Ne értsetek félre, én szerintem amennyire lehet annyira örültem az eredményeiknek, de mégis úgy hiszem, hogy jó, ha az ember nem megy el egy fanatizmusba (jelenesetben drukkerként) és tudja a helyén kezelni a dolgokat.
Szó ami szó: Ezen gondolkodtam tegnap este (magam miatt), és semmiképpen sem lehúzni szeretném az eredményeiket, mert igen, a sok lelkiismeretes munkájuk meghozta a gyümölcsét, és valóban a 'világ legjobbjai' között lehetnek..És ezért most, itt is csak gratulálni tudok.

Nincsenek megjegyzések: