Pipa

2009. augusztus 7., péntek

Dél meg est?

Na én ha nem is 3-kor, de magamhoz képest elég jó időpontban keltem: 8 órakkor. Az ébresztőórám tegnapról úgy maradt, tehát csörömpölt vagy fél órát a másik szobában, de ez engem nem zavart.. illetve semmi sem..AMÍG nem kezdett el az ajtó a szél miatt nyikorogni. Na ezt már az én idegeim sem bírták, és kb 10 perc szenvedés után kikeltem az ágyból..
Úgyhogy én egy kicsit hosszabban aludtam mint ez a lány, aki fél6-kor mondja, hogy Good Morning:)
Örülök Orsi, hogy tetszik a könyv.. Már neked is megvallottam őszintén, -és most ezt megteszem ország-világ előtt is- hogy kicsit tartottam tőle hogy a nyelvezetét érteni fogod-e.. Mivel én még sosem olvastam Watchmann Nee-t, csak úgy megtetszett az ajánlója, ezért megvettem. És csak utána szóltak, hogy bizony ez nem is egy egyszerű olvasmány.
Már nagyon várom a jövő hetet.. Kitakarítottam a polcaimat, meg mindent, tehát a kötelességeimet letudtam, átfésültem minden felhalmozódott cuccomat.. és olyan társasághiányom van... Mondjuk holnaptól többen leszünk a házban, mert nővérem hazajön. Ilyenkor érzem, hogy nem lehet rossz egy nagycsaládban felnőni:)
Ma megyek zenekarra.. Kíváncsi leszek, hogy fog menni a klarinétozás, mert igen-igen régen tartottam már a kezemben a hangszert..Na de fel kell kötni a gatyát, mert lassan beindúl a jövőév, illetve a 3 órás próbát valahogy ki kell bírnia az embernek.. ja meg a zeneitábor..:)

Nincsenek megjegyzések: