Pipa

2009. augusztus 25., kedd

zenei tábor

azért a zeneitáborról még írok.

gyorsan eltelt, mert még fel sem ocsúdtam a csongrádi zeneitáborról hazajövet, már kezdődött is a békési.
Aztán próbák, meg minden ami kell...vagy nem kell...:)

Mindegy, jelentkeztem furulyára, énekre és zongorára, de azért még oboáztam is.
A zongoraóráimon ki tudtam kapcsolódni.

Egy 1 soros Bach korál a darabom, de elég nehéz nekem.
Viszont elvoltam vele, gyakorolgattam, ettől függetlenül nem sikerült, de nem adtam fel, és most már fél sort el tudok játszani.

Jól éreztem magam, de nagyon rohanós volt nekem a tábor, mert most elég sokmindenben benne voltam (a záróalkalmon sok számban kellett játszanom vagy énekelnem).
Így sok próbára kellett menjek.

A záróalkalmon végül azt hiszem összejöttek a dolgok, de nem miattam, hanem Isten miatt. :-)

Majd teszek fel képeket, de utánna...ezt majd később.

:-)
gúdbáj.

Nincsenek megjegyzések: