Pipa

2009. augusztus 29., szombat

Mikor a szél fújni kezd

Sziasztok!
Igen,igen, nem vagyok normális hogy felraktam a videót, én is sokat gondolkodtam rajta, de aztán rávettem magam. Jogosan lepődtél meg Orsi:) Én egy kicsit eltoltam az elejét, kissé izgultam, és ez érezhető volt a hangomon, ám aztán belerázódtam..Kicsit ciki, ez van, ez is hozzám tartozik, szóval felvállalom.. Orsi viszont nagyon ügyes volt, ezért is merészeltem ezt meglépni.:)
Olyan gyorsan telnek ezek a napok, hogy hihetetlen.. ma amikor feküdtem az ágyban, sütött rám a nap, és azon tanakodtam, hogy vajon kikeljek-e az ágyból rádöbbentem arra, hogy milyen uri-muriban van még részem, ám ez milyen gyorsan megszakad, és újra kelhetek 6-kor. Szerintem akkor ha ezzel a gondolattal jobban megismerkedem biztos hogy egy könnyed reggeli depresszióba küldött volna.. Na akármilyen divatos betegség is ma a depresszió, ez mégsem az a szint, úgyhogy maradok a nyári iskolabetegségnél.
Elhatároztam ugyebár hogy körbelátogatom a rokonságot a suli előtt, és ezt is elkezdtem már. Most jöttem haza Manci nénitől (ez nektek semmit sem mond, ez van:D ) és nagyon jó volt. Az unokája engem abszolult ismer mert a ballagási képem a kedvenc képe egy kislányról (szerinte kislány). Nos, az vagyok én.:) És most élőben találkozott azzal a "kislánnyal" akinek a nevét is tudja, habár egy éve látott utoljára.
Most azóta nővéreméknél vagyok :) onnan netezek.. Mert otthonról természetesen nem tudok írni még jóóó sok ideig. Ez van. Egyébként hogy miért ez lett a bejegyzésem címe ne kérdezzétek, szerintem olyan jól hangzik... ja bocsi, itt van sógorom, ilyenkor mindig flúgos vagyok..ezek a poénok!

Nincsenek megjegyzések: