Pipa

2009. augusztus 27., csütörtök

Pár szó

Az a szitu, hogy megint elromlott a gép.. vagyis mentésre volt, de aztán meg vírusos lett.. szóval eztán ha megkapjuk is tényleg mentünk, utána meg újra lesz rakva a gép teljesen..de megpróbálom tartani innen-onnan a kapcsolatot.Most épp Zsófinál vagyok, itt is alszok.. csak úgy, mint tegnapelőtt.. Tegnapelőtt Szegeden volt ifi, akkor azért hívott el, most meg itt volt Vásárhelyen, pont az ő lakásukban, tehát most meg ezért...Nagyon jól telik ez az utolsó hetem, lelkileg próbálom készíteni magam sulira, több-kevesebb sikerrel megy..Kezdetnek elmentem 2X a sulim mellett, hogy ne érjen hirtelen olyan nagy sokk ha bekövetkezik a nagy csapás.. Bár annyira nem lesz szörnyűséges, és sok-sok céllal kezdem majd az idei évet.Meglássuk...
Megtörtént a nagybevásárlás is, a ruhásat is túléltem..Újabb kötelességeket letudtam.
Ezt a hetet rokon- és barátlátogatással töltöm..Szerintem elég jól csinálom:)
Pfú, mit is mondhatnék.. Talán még annyit, hogy még mindig érzem a tavalyi hét hatását lelki értelemben,és ez nagyon jó. Sokat kaptam, nagyon sokat, és meg szeretnék erősödni lelkileg minél jobban. Biztos nem véletlen, nehéz lesz ez a tanév.
Hiányzik még a tábor, Békés, meg az arcok...bár lassan de biztosan kezdek visszazökkenni.
Ma sütöttem is egy sütit, amit a holnapi osztálytalálkozóra el is viszek..én szervezem egyébként, kíváncsi leszek, mi sül majd ki..mennyit változtak egy év alatt..kicsit vicces leírni, hogy egy év, de mégis amikor láttam az egyik osztálytársamat megnyúlva, mélyebb hanggal nagyon meglepődtem..De remélem, hogy még megismerjük egymást a rózsaszín haj, meg egyéb változtatások ellenére is.
Orsi, láttam a gmailt, és válaszoltam is, kukkants fel:) És a képeket ne feledd!
"Na kispajtások ennyi volt a nyári móka..kezdődik az iskola!"

Nincsenek megjegyzések: