Pipa

2009. augusztus 5., szerda

Egy kis 'kukucs'

Úgy látom Orsi most nem vagy beszélhetnékedben, de annál inkább fényképezel.Ami nem rossz, mert már kezdtem elfelejteni hogyan is nézel ki, és ráadásul ezek a képek nagyon jók..Az utcsó (cowgirls) annyira te vagy, hogy nem is értem, miért nem kaptad elő a western cuccodat ehelyett a rajzolgatás helyett?:)
Száóval..Eltelt ez a nap is.. Csupa-csupa sablon szöveggel, amivel csak untatnálak titeket, úgyhogy csak tömören:
7:30- Telefonhívás Szilvihez, aztán a döbbenet, hogy elmarad a reggeli futás mert esik az eső..ez nem lehet igaz..
Aztán rántottát reggeliztem pirítóssal..
After Go Penny Market.. Aztán kaja készítés...amit igencsak olajosra készítettem el, úgyhogy nem voltam túl büszke a diétás kajámra..
Pihi..
Takarítás..Alig vártam hogy vége legyen, és a nap koronájaként megehessem az almámat..
Ekkor már 18:30-at mutatott az óra.. Szilvi felhívott (ma kb 5-ször telefonáltunk, egymásban tartjuk az erőt,ugyanis elég erős a csoki csábítása..).
Aztán 19:30-kor elmentem futni..
Megittam különböző grimaszokat vágva az üres gyógynövényes teámat..
Telefonálás..
Nyújtás, fürdés.
Netezés..
És eztán: Olvasás..
Kis zarándok+ Zsoltárok könyve a mostani olvasmányom. Kitűnő párosítás.
A kötelező "könyveim" köszönik szépen jól vannak, azaz jó távol tőlem.
És ezután csicsikálok..Na jó, ebből már kinőttem, hülyén hangzik, úgyhogy maradok annál, hogy alszok.

Nincsenek megjegyzések: