Pipa

2009. augusztus 14., péntek

Utolsóelőtti második?

Tehát velem is minden rendben van, az idő egyre szorosabbra húzz a programjaimat, hiszen még semmit sem készültem a zeneitáborra, és holnap indulunk.. De érdekes ezt így leírni.. Holnap indulunk!?
Este megsütöttem a sütit..be tudtam fejezni, ennek örülök.. Egyébként ma nálunk lesz alkalom, az más kérdés, hogy nélkülem lesz nálunk. Igen, groteszk, de most nekem a zenekaromban a helyem, így is összetehetem a akezem, hogy nem raktak még ki onnan.. Hiszen Rétyre nem mentem, mivel Gyergyó ütötte időpontban, most nem vagyok itthon, amikor a rétyieket fogadjuk..meg fellépünk, meg aug. 20.. Ez a zenekar cserbenhagyásának netovábbja, már a karmester is mondta, hogy szükség lenne is it olyanra, mint Rétyen, hogy kiírják év végén a hiányzások számát próbákról ill fellépésekről, és kicsapják a mérce alatt levőket.. Ha jól értelmezem, akkor ez nem nekem szólt, igaz?:) De azért annyira nem komoly a helyzet.. különben is, egy zeneitáborba megyek, nemde?
Sajnos szakad az eső.. Alig bírtam reggel felkelni, 12-szer nyomtam ki az ébresztőmet..Komolyan mondom..=) Ez az eső arra bátorít, hogy feküdjek le, ki se nézzek az ablakon, és punnyadjak.. Bezzeg a napocska! De ha elképzelem, hogy süt a nap, és egy nap attól ugyanúgy 24 óra, mint napsütésben, és ugyanúgy ezernyi dolgom van, akkor meg nincs idő leállni..szóval ezt teszem inkább.:)
Úgy érzem, Kedves Olvasóim, hogy nincs más közlendőm..talán annyi, hogy nem biztos hogy jut arra idő, hogy Békésre menet előtt még írjak.. Szóval ki tudja..Ha nem jut, akkor majd írunk együtt Orsival, és szép napokat kívánok, ha meg de, azaz még feljutok előtte, akkor meg tárgytalan e bekezdésem. Na remélem ti is megértettétek mit foglaltam össze olyan agyafurtan két mondatba,ha nem, akkor jöhet az IQ teszt, meg a 10X-es olvasgatás..

Nincsenek megjegyzések: