Pipa

2009. augusztus 3., hétfő

Narancssárga hétköznapok

Augusztus 3-a. A nyárnak több mint a fele eltelt, elkezdődött a visszaszámlálás. Egy hónap múlva megint az iskolapadban görnyedünk kedves diáktársaim, megint korán kelünk, és megint küzdünk a helyünkért a buszon (ugye Orsi?:) ) Megint találkozunk az osztálytársainkkal, megint lehetőségünk nyílik a tanulásra :D és megint sok-sok nem mindennapi story íródik. Igen, mint általában mindent, nézhetjük pozitívan, de negatívan is. Én mégis maradnék a pozitív szemszögnél, mert tulajdonképpen már hiányoznak az osztálytársaim, és egy-két dolgot a tanulásban is már várok. Talán az eddigi 6 nyaramból (ha jól számoltam) most elsőként. De mielőtt még túl mélyenszántóan elkezdenék ezzel a sürgető dologgal foglalkozni arra is figyelnem kell, hogy mind emellet ne felejtkezzek még el örülni a nyárnak. Hát erről mindenkit megnyugtatok, sosem felejtkezem el. Viszont az angolt most már egy kicsit elő-elő kell hogy kapjam minden nap.
Nem tudom, hogy emlékeztek-e hogy azt ígértem, hogy ebben a 2 hétben (a zeneitáborig bezárólag) én is elkezdek egy diétát. Orsi a 90 naposat csinálta kevesebb ideig, én egy kicsit gyomorbarátabbat, a Bécsi Táplálkozástudományi Egyetem ajánlatát fogom csinálni. Mikor ma reggel megnéztem, hogy mi lesz a reggelim (2 kocka sajt, 5 dkg párizsi,2 dl tej) elment a kedvem a reggelizéstől. Ekkor önkéntleneül felkacagtam, hogy ha ez ilyen könnyen fog menni, akkor elég csak a papírra egy pillantást vetnem, és már el is múlik az éhségem. Na a viccet félretéve nekem most érkezett el az egészséges hetek időpontja, de nem kell félteni,,, olyan diétát választottam, ami egyáltalán nem betarthatatlan még számomra sem.
Úgyhogy ezt a hónapomat céltudatosabban fogom végigélni, angolozni fogok, sportolni, megírom a színdarabot az osztálynak, ha van időm elkészítem az osztályhonlapot, klarinétozok, és kiiktatok pár felesleges dolgot. Mert hát olyan szép az idő, az ég tündöklése, a madarak csicsergése, és a nap sütése mind arra késztet, hogy ne otthon az ágyamban gubbasszak, ne a tv és a számítógép előtt üljek, hanem tegyek valami értelmeset.
És ha nem mondtam volna még, egyre jobban várom a zeneitábort.:)

Nincsenek megjegyzések: