Pipa

2009. augusztus 14., péntek

Képzeletbeli beszélgetés Orsival

-Egy nem képzeletbeli beszélgetés alapján-
L: Szia! Hogy érzed magad a zeneitáborban?
O: Háát, jól.. Igaz, kissé túl szellősek a programok, de egyébként a társaság jó, és az oktatás is.
L: Ezek szerint tényleg magas az oktatás színvonala..
O: Igen, az oboatanárom már ajánlotta is, hogy szívesen felkészít a fősulira.. ő egyébként Szegeden a konziban meg a fősulin is tanár.
L: Hát ez remek, kedves oboaművésznő..És mit gondolsz te erről?
O: Én mint zenész? Ki van zárva, Esetleg oboa tanárnéni....
L:Hehe...
Egyébként hogy tetszik Csongrád?
O: Nekem bejön, már felfedeztem az összes boltot, egy utcán 3 Kúp (Coop) is van.. Király..
L: Naná, gondolom már vettél szuvenírt is a Coopban..
O: Az első gondolatom ez volt, hogy találtad ki?
L: Nem is tudom.. Magamból indultam ki.
Tényleg.. Nem lesz egy kicsit eleged a zeneitáborokból? Hiszen ha jól rémlik jövőhéten is megyünk egybe..
O: Ne is mondd..:) De most még tart A Hatás, vagyis még játék és kacagás a gyakorlás..Csodás..De egyébként tényleg, most kedvet kaptam..
L: Köszönjük Orsolya, hogy készségesen válaszoltál kérdéseimre, és örülök, hogy minden rendben van. További szép napot!
O: Nagyon szívesen tettem, sziaaaaaaaaaaa!
(bősz integetésbe kezd a busz felé..)

Nos, ez a beszélgetés nem teljesen így történt, ez a nektek is érthető nyelvezet, egyébként meg a szakszavainkat nem értenétek,és pár dologgal megtoldottam az alapvető beszélgetést.
De azért írtam ezt most le nektek, hogy tudjatok ti is valamit róla, mert él és virul, csak éppen nem internetezik, hanem gyakorol.. Csongrádon..

1 megjegyzés:

pompom írta...

Köszi Esmeraldadrága ez jólesett! :)